Результативність та ефективність досвіду

В ході роботи над темою « Екологічне виховання молодших школярів» допомагаю дітям зрозуміти і засвоїти інформацію про навколишнє середовище і народні традиції та прикмети. Вчу дітей тому, що недостатньо самому не заподіювати шкоди природі. Треба стати на її захист. Кожної зими ми  робимо годівнички і підгодовуємо пташок. Навесні ми радо зустрічаємо їх шпаківнями. До роботи залучаємо і батьків. На практиці ми прийшли  до висновку « В чому можна скоротити використання води?». А саме при вмиванні, чищенні зубів, в господарстві, при купанні, в туалеті. Тому має місце статистика: вже за 20 років не менше 40% жителів планети відчуватимуть гостру потребу у воді, а між 2025-2035р.р. загальний обсяг споживання прісної води впритул наблизиться до можливостей доступних ресурсів. Разом з батьками ми провели практично-дослідну роботу «Скільки води використовує родина за день, тиждень, місяць?» І ось,що ми отримали: родина приблизно використовує за день-0,8 кубів, за тиждень-5,3 кубів,а за місяць-21,2 куби . Роботи над цією темою дуже багато. Тому вважаю,що успішне розв’язання цієї проблеми залежить від рівня екологічної освіти і культури людей, і перш за все,- молоді, якій жити і працювати в нинішньому тисячолітті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий